בכר מדיה & אינטראקטיב | משרד פרסום לצעירים

שיווק מסעדות ורשתות מזון מהיר

מסעדות או לא להיות

כל דבר שמישהו מחפש היום, דבר ראשון שהוא עושה, זה למצוא אותו באמצעות הרשת במחשב או בפלפון שלו. עולם העסקים עבר לעולם הדיגיטלי ומי שלא נמצא שם, לא קיים.

כאשר מדובר במסעדות, אם פעם היינו מבקשים המלצה מחברים, היום אנחנו מחפשים חוות דעת על מסעדות, נכנסים לדף הפייסבוק או לאתר שלה. קוראים עליה, מציצים בתפריט, מתרשמים מהמנות ומקבלים החלטה אם לבקר בה או לא.

אף אחד היום לא מהמר על כלום. עברו חלפו הזמנים שהיינו ספונטניים ואם התחשק לנו לאכול משהו טוב, הזמנו שולחן. היום לפני שאנשים מזמינים שולחן באיזו מסעדה, הם רוצים להתרשם ממנה קודם. בגלל שהכול נמצא באינטרנט, הישראלים הפכו לבררנים גדולים. הם קודם כל רוצים לקבל מידע, לקרוא חוות דעת, להיכנס לעמוד פייסבוק או לאינסטגרם של נותן השירות, ורק אחר כך להחליט אם הם יוצרים קשר או לא.

הדרך היחידה היום לכל מסעדה לשווק את עצמה, עובר דרך דף עסקי בפייסבוק או חשבון באינסטגרם.

מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

למה מסעדה חייבת דף עסקי בפייסבוק?

אם אתה בעל מסעדה, האם שאלת את עצמך איך הלקוחות מגיעים אליך? ידוע הוא כי לקוחות מתחלפים כל הזמן והשאיפה של כל מסעדה למשל, זה שיכירו אותה ויגיעו אליה גם לקוחות חדשים. איך הם יתרשמו מהמסעדה שלכם? הם ראשית ייכנסו לאינטרנט. עכשיו- אם אין לכם אתר ואין לכם דף עסקי בפייסבוק מה הם יחשבו?

  • הם לא מצליחים, אין להם כסף להרים דף עסקי בפייסבוק.
  • הם עד כדי כך קטנים שאין עליהם כלום באינטרנט.
  • מי שמע עליהם בכלל?

לקוחות שרוצים להגיע למסעדה, חד משמעית, יתרשמו פחות מכך שאין לה נוכחות באינטרנט והדמיון יעבוד אצלם שעות נוספות.

אז במקום שיחשבו על המסעדה שלכם דברים רעים, לא מגיע לה דף עסקי בפייסבוק שמנוהל באופן מקצועי ועושה רושם טוב על הלקוחות?

אינסטגרם, הפלטפורמה המושלמת למסעדות

מכירים את המשפט הזה “אוכלים עם העיניים”. יש אנשים כאלה. קודם הם מסתכלים על האוכל ואחר כך הם מזמינים. כאשר מדובר בשיווק של מסעדה בערוצים החדשים כמו פייסבוק ואינסטגרם, אין פלטפורמה יותר מושלמת מאינסטגרם. היא בנויה באופן מיוחד לתמונות ולסרטונים, ואם תעלו תמונות של מנות וסרטונים של אוכל, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, קודם יזילו ריר מולם, ואחר כך יגיעו, כי עוררתם להם את בלוטות הטעם.

אם אין לכם לפתוח חשבון באינסטגרם ולתחזק אותו, בדיוק בשביל זה יש חברות שעוסקות בשיווק באינסטגרם, וכן בתכנים של שיווק דיגיטלי.

ככה מביאים היום לקוחות למסעדה.
איך? ביחד איתנו !

הרבה מסעדות כבר מבינות את זה, ויש עוד כמה שמדשדשות מאחור אבל גם הן יפנימו. אם למסעדה לא יהיה דף עסקי בפייסבוק או חשבון עסקי באינסטגרם,  או שניהם יחד, היא יכולה לסגור את העסק. כל מי שמחפש מסעדה, מחפש אותה בשני הערוצים האלה. אנשים רוצים לראות תמונות של מנות, גודל, מחירים להתרשם מהכול. הישראלים הפכו למבקרי המסעדות הכי גדולים ולפני שהם מזמינים מקום, הם יודעים שהם יכולים לקבל מידע, שפעם הם לא יכלו להשיג. אלה הם הדרישות שלהם היום.  

בעלי מסעדה יקרים. זהו העידן הדיגיטלי. היום אנשים הולכים רק למסעדות שיש להם לפייסבוק או אינסטגרם. הם לא רוצים ליפול עם איזה מסעדה לא בטעם שלהם. אז הם מנצלים את האינטרנט כדי לדעת עליה כמה שיותר. 

מלבד זאת, שיווק דיגיטלי, שיווק באינסטגרם או בפייסבוק, עושים לכם יחסי ציבור, חושפים אתכם בפני לקוחות ותיקים, וגם מביאים להם לקוחות חדשים. אין היום יותר פרסום בעיתונות ופליירים בתיבות הדואר, תשכחו מזה. העולם התקדם, הגיע הזמן שגם אתם תתקדמו.

באמצעות ניהול דף פייסבוק או ניהול חשבון האינסטגרם שלכם, אנחנו יכולים לשווק את המסעדה שלכם בצורה נפלאה. תוכן ותמונות, פוסטים כל יום, צילומי אורחים, אירועים ועוד.

אנחנו מבטיחים לכם שהמסעדה שלכם תהיה מלאה כל יום. וכשאנחנו מבטיחים. אנחנו בדרך כלל מקיימים 😉

Top