בכר מדיה & אינטראקטיב | משרד פרסום לצעירים

שיווק ופרסום נדל"ן

לא בטוחים שאנחנו יכולים להרים לכם פרוייקט מהסרטים?
תגללו ותגלו

שיווק נדל"ן בעידן הדיגיטלי

חברות נדל”ן, יזמיות של פרויקטים אם זה חברות בנייה, יזמי תמ”א 38, פינוי בינוי ועוד, יודעות שהיום בעידן הדיגיטלי, יש צורך לשווק נדל”ן בערוצים החדשים שהרשת מציעה.

הדבר הראשון שכל חברה צריכה לעשות זה להקים אתר אינטרנט, אחר כך לקדם אותו באופן אורגני, לשווק את הפרויקטים שלה בקמפיינים ממומנים בגוגל ולחדור גם לרשת החברתית.

התחרות ברשת גדולה ולכן, כיוון שכל חברות הנדל”ן נמצאות באינטרנט, אתם נמצאים כל הזמן בהשוואה. אנשים שמחפשים נכסי נדל”ן יבחנו את האתר שלכם, לעומת האתר של המתחרים שלכם,

יחליטו אם האתר שלכם מספיק מקצועי וכזה שמעיד גם על המקצועיות שלכם וזה מה שמשפיע היום על גולשים אם להיות לקוחות שלכם או לא. אם לקנות מכם את הדירה, או לקנות אותה מחברה אחרת שהאתר שלה יותר מרשים. יש לזה אפקט מידי.

מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

בניית אתר לחברת נדל"ן

יש כמה סיבות מאוד חשובות שמחזיקות גולשים באתר נדל”ן. הוא מעוצב גרפית בצורה מושכת ואטרקטיבית, הוא נטען מהר. קל למצוא בו  מידע, יש לו כותרות בולטות וארכיטקטורת המידע מוביל את הגולשים לכל קטגוריה בצורה נוחה ובמהירות

אנחנו בונים אתרי וורדפרס לחברות נדל”ן ושיווק נדל”ן משום שמערכת ניהול התוכן הזו, היא המערכת שגוגל מעדיף, והיא גם מאוד ידידותית למשתמש וקל לקדם אותה. כשאנו מדברים על קידום אנו מדברים על כך שאחרי שבונים אתר, יש צורך להתחיל לדחוף אותו לדף הראשון. יש לנו את הדרכים המיוחדות והמקוריות לעשות לכל אתר נדל”ן קידום אורגני שיוביל את האתר למקום גבוה בגוגל. זה לא מספיק להקים אתר, צריך לדאוג שהוא גם יהיה חשוף ושגולשים יגיעו אליו. מלבד קידום אורגני יש עוד אופציות וערוצים לקדם חברת נדל”ן ברשת.

ניהול מערכי שיווק לחברות נדל"ן

כל אתר של חברת נדל”ן היום עושה קמפיין בגוגל וקוראים לזה קידום ממומן. הקמפיין הזה נעשה בתשלום ויש לו יתרונות גדולים. הוא מתאים לאתר שרוצה להכניס גולשים חדשים במהירות לאתר שלו, אם למשל יש מבצע על דירות, פרויקט חדש שרוצים להגיע אליו. האתר הזה לא צריך לשבת “ולחכות” שהגולשים יגיעו אליו, הוא צריך לגרום להם להגיע לאתר שלו ואת זה עושים עם קמפיין פרסום בגוגל.

מה שטוב בפרסום ממומן בגוגל, זה שאתם נמצאים כל הזמן במעקב ובשליטה. יכולים לדעת איזה מודעות הכי מושכות את הגולשים, איך עובדות מילות המפתח שבחרתם, והאם הקמפיין אפקטיבי. התשלום על הקמפיין הוא לפי קליק. משום כך השם שלו הוא גם PPC שפירושו: PAY PER CLICK. לא הקליקו על המודעות שלכם אתם לא משלמים, אלא רק את התשלום לחברה כמו שלנו שמנהלת את הקמפיין.

חשיפה ברשתות החברתיות לחברות נדל"ן

גם הפייסבוק הפך לבימה המרכזית של שיווק דירות. רוב חברות הנדל”ן והמתווכים נמצאים שם עם דפים עסקיים.

כדי להקים דף עסקי, אתם יכולים לפנות אלינו, יש לי ניסיון רב בהקמת דפים עסקיים אפקטיביים. אנו נבחר עבורכם את תמונת הקאבר הכי שיווקית שיש לכם, ננהל את הדף עם פוסטים מעניינים וניצור סביב הדף שלכם קהילה של לקוחות פוטנציאליים. אלה יכולים להיות אנשים אשר בשלב הראשון רק מתעניינים בנכסי נדל”ן אבל בשלב השני, הם כבר יהיו לקוחות שלכם. אם לא יהיה לכם דף בפייסבוק כמו למתחרים שלכם, איך יגיעו אליכם?

 

לסיכום: אם אתם חברה שמקימה פרויקטים של נדל”ן, משווקת דירות למגורים או נכסים מסחריים, אתם זקוקים לשיווק ברשת. רק ככה מוכרים היום כל דבר, ואם לא תהיו באינטרנט אף אחד לא ידע על קיומכם.

הדרך שלכם להצליח היום עוברת דרך האינטרנט, דרך מגוון פעולות וערוצים שאנו יכולים לבנות בהתאמה עבורכם כדי שתוכלו להפיק את היתרונות העצומים של חשיפה ברשת לקהלי היעד שלכם.

לסיכום, אין על נדלן !

אין ספק עולם הפרסום שינה את פניו כליל ועסקים וחברות, צריכים לנצל היום את ערוצי הפרסום הדיגיטליים החדשים ואת הרשת, גם בתחום הנדל”ן.

אם בעבר שיווק נדל”ן היה נעשה באמצעות פרסום מודעות בעיתונים, היום הכול עבר לאינטרנט. אומנם עדיין אפשר למצוא לוחות של נדל”ן, אבל בתחום הזה מבחינה פרסומית ושיווקית הכול כבר ברשת. מכירות של נכסי נדל”ן, קניות. מידע על פרויקטים חדשים. השקעות משותפות בנדל”ן בארץ ובחו”ל. כל מה שאתם רוצים לדעת על נדל”ן תגלו בגלישה לאתרים הרלבנטיים.

לקונה או למשקיע הפוטנציאלי, יש היום הרבה יותר דרכים לקבל מידע אמתי על המתרחש משום שהמידע היום שקוף. מחירים של נכסי נדל”ן, עסקאות שבוצעו. מצבן הכלכלי של חברות נדל”ן. מעולם לא הייתה כזו שקיפות כמו היום בתחום של נדל”ן.

Top