בכר מדיה & אינטראקטיב | משרד פרסום לצעירים

איך ניגשים לפרסום לדור הZ בדרך הנכונה

העולם היום שייך לצעירים, כוח הקנייה שמתעצם עם השנים!

לנגד עיננו צומח כאן דור עצום של לקוחות מצוינים שהגילאים שלהם מתחילים ב-9 שנים ומסתיימים ב-19. זהו דור ה-Z שנולד לתוך האינטרנט ולא יודע מה זה ללכת לקנות משהו בחנות. בזמן הזה הוא יכול לשחק פורטנייט, לשלוח ווטצאפים שלהם מאתר סקי,

אם מדברים על דור ה-X-Y הם ממש כבר קשישים לעומת הלקוחות החדשים והנמרצים. הם חיים בעולם דיגיטלי שסוחף אותם ללחוץ כל כמה שיותר כפתורים. הם בקיאים בכל תוכנות האינטרנט הקיימות, בכל קונסולות המשחק ומתקינים אפליקציה בשנייה תוך כדי הזמנת המבורגר און ליין.

 

הם עושים הכול לבד, הם לא אוהבים שאומרים להם מה לעשות והם לא צריכים את ההורים שלהם לידם בתור מנחים. אם היה דיבור על כך שגיל ההתבגרות יורד וכבר הגיע ל-11 הרי שהיום הוא כנראה מתחיל ב-9 כי ילד שיש לו סמארטפון וכדי להיות מעודכן הוא מנצל את כל הידע הדיגיטלי שלו, ילד שנולד עם ג’ויסטיק ביד, זה לא הילד שאתם יכולים להגיד לו מה לעשות עם החיים שלו, הבילויים שלו והקניות שלו.

הם נולדו בין 1997-2008 וצנחו ישר אל סמארטפון

דור ה-Z הלך לגן עם סמארטפון. בואו חדשו להם יותר מזה. המציאו להם אתגרים. הם לא קונים כל דבר, קשה לרגש אותם, הם נסערים מהתקדמות טכנולוגית של ממש, והם מסבירים להורים שלהם איך להשתמש בפלפון. הם מרגישים גדולים. לא רק בגלל הפלפון אלא בגלל כל האינטראקציה סביבם. הכול תוסס, חי, שופע והם צריכים להחליט. עזבו ילדים מבולבלים, זה לא קורה להם. הם מחליטים ומהר. לדור ה-Z אין זמן לדפי נחיתה וקמפיינים. עוד לפני שהצגתם להם משהו חדש, הם כבר שמעו, ידעו עליו וכבר הכניסו עליו סרטון ביקורת ביוטיוב. כן ככה הם. נועזים , חכמים וכל אחד מהם בבוא היום ירצה גם לעשות אקזיט.

מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

הם באינסטגרם ובטיקטוק, דברו אליהם.

החיבור הטבעי בין דור ה-Z לרשתות כמו איסנטגרם ותקתוק, נובע מכך שאין להם סבלנות. עם כל הכבוד להם, ויש להם מסתבר הרבה כבוד, אין להם סבלנות לדיבורים, דפי נחיתה, בלהלהלהלהל. הם רוצים תכל’ס, מה זה? כמה זה עולה? הנה אני קונה.

אם אתם רוצים למכור את זה, עשו את זה באמצעות דמויות שהם מזדהים אתם, רצוי בגיל שלהם, שיהיו בטיקטוק, תנו להם ליצור סרטונים ויראליים והם כבר יהיו בצד שלכם.

בכל מה שקשור לטכנולוגיות, אל תנסו בכלל למכור להם, הם יכולים ללמד כל מחיר איך עובד מה ולמה הם לא צריכים או צריכים את זה.

יש להם סט שלם של כישורים ועדיפויות שהם מביאים אתם בזמן הזה וצריך לדעת לדבר אליהם בשפה ובפסיכולוגיה הצרכנית שמתאימה להם. רק אל תנסו למכור להם. זה הדבר שהם הכי שונאים. הם יודעים לקנות מצוין, הם הקונים הכי טובים אבל אל תנסו לעבוד עליהם בטקטיקות של אומנות המכירה, הם יעופו עליכם בעצבים. למה הם ילדים? תנו להם את כל האמת בפרצוף. חברו את הפרסומת שלכם לצעירים בגילם שסובלים בדיוק מאותם סימפטומים של דור Z משוכלל, פרסומות קצרות. סרטונים גג 15 שניות. דברו מהר כי אין להם זמן אבל יש להם יכולת להשפיע על ההורים שלהם להחליף בית.

טיפ חשוב. לצעירים של דור ה-Z איכפת מכדור הארץ. אז אם יש לכם מוצר שאתם יכולים לחבר אותו לנושא הזה. הם ישמחו להיות לקוחות שלכם.

מאמרים מומלצים

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

ניהול מערך תקציבי השיווק בדרך הנכונה (לא רק פרסום בפייסבוק) תוכן עניינים פייסבוק כאוקיינוס כחול איך לבלוט בפייסבוק פרסום בערוצי שיווק אחרים שילוב גוגל באפיק

קפוץ למאמר »
Top