
איך ניגשים לפרסום לדור הZ בדרך הנכונה
איך ניגשים לפרסום לדור הZ בדרך הנכונה העולם היום שייך לצעירים, כוח הקנייה שמתעצם עם השנים! לנגד עיננו צומח כאן דור עצום של לקוחות מצוינים
הקמת האתר הנו הליך ראשוני, כאשר בונים את תשתית העסק, המקום בו לקוחותינו יגיעו ויצרכו את שירותינו. השאלה הנשאלת היא: “איך לייצר תוכן איכותי ש־’מספק את הסחורה’, ובכן, לא מדובר במטלה פשוטה, אלא במטלה שמצריכה לא מעט חשיבה, אסטרטגיה. לעיתים, גם טיפה זיעה. לפניכם מספר דגשים, אשר חובה להקפיד עליהם, בעת יצירת תוכן העונה על כוונת הגולשים.
על מנת להתקרב לקהל היעד שלכם, עלינו לזכור חוק ברזל, הקובע כי: 96% מכלל גולשי האינטרנט לא אוהבים לקרוא תכנים עם ניסוחים מסורבלים, בייחוד תכנים עם שגיאות כתיב. אז, מה אפשר לעשות?
שלחו למשפחה: שלחו את התוכן למשפחה, לחברים לקבלת התרשמות נוספת. חוות דעת מנקודת מבט אחרת עשויה להיות משמעותית בכתיבת תכנים איכותיים.
מאמרים נכתבים בצורות וסגנונות שונים. אולם, לכל המאמרים, מכנה משותף אחד: שלל משפטים החוזרים באותו המאמר, עם אותו המסר, בשורות שונות. לכן, מומלץ להקפיד על גיוון במילים (אלו לא מילות מפתח). למשל, אם חזרתם על המילה מקצועי עשר פעמים במאמר, תוכלו להשתמש במילים מתאימות אחרות: מומחה, מוסמך, מקצוען, בקיא וכו’ – מילים נרדפות. כמובן שתוכלו להיעזר במילון הוורד, לדוגמה, לקבלת תוצאות מגוונות. במידה ותעקבו אחרי דגש זה, בסופו, המאמר ייראה עשיר ומקצועי יותר.
מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
אחת הדרכים לקבלת אהבה מצד הקהילה שלכם היא לבדוק אילו נושאים קיבלו יותר לייקים, צפיות, ותגובות מהממוצע. כך, תוכלו ליצור יותר תוכן, אשר מועדף על הגולשים שלכם. בדקו זאת, ונסו לכוון לנושאים המבוקשים ביותר אצלכם.
בדיקה לדוגמה: בחודשים האחרונים, רשמנו 10 תכנים שונים בתחום תיקון המחשבים. בנוסף לכך, רשמנו עוד 4 תכנים בתחום האפליקציות וגיבוי ענן. התוצאות היו חד-משמעיות: הגולשים העדיפו, והפגינו יותר אהבה כלפי ארבעת התכנים בתחום האפליקציות וגיבוי הענן, לעומת אהדה פחותה כלפי עשרת התכנים בתחום תיקון המחשבים. מהי המסקנה מהבדיקה? ייתכן שעדיף שנתמקד גם בתכנים שונים, כגון: אפליקציות חדשות, מקורות גיבוי ענן ועוד. עם זאת, אל תיכנסו לקיבעון מחשבתי. מומלץ להמשיך ולנסות תחומים אחרים, ולראות מה עוד הגולשים אוהבים, מה ‘תופס’.
שביעות רצון מצד הגולשים – הדבר המשמח והקשה ביותר להשגה. הדרך היעילה ביותר היא לחשוב כמו הקוראים שלנו, אותם אנו מכירים לא מעט זמן. אנו יודעים מה הבעיות שלהם, מה הרצונות שלהם, ועל מה הם חושבים. בתחומים אחרים, במידה ו־’ניכנס לראש הקורא’, נקלע לתכנים שצפויים להיות אהודים/אהובים יותר. אם אינכם שלמים עם תוכן מסוים, אל תהססו לעבור לתוכן הבא. ציפיות הגולשים שלנו שונות מציפיותינו. עלינו להתחשב בכך ולספק את התכנים האיכותיים, המעניינים, והמתאימים ביותר לקוראים שלנו.
כמעט כל אתר, מתישהו, החל באפיון קהל הגולשים שלו, בעיקר בתחומי העניין שלהם. לדוגמה, אפיון קהל הגולשים הוא פעולה המוגדרת בגדר חובה. תחומי העניין של הקהל עשויים להשתנות מעט ולאט. לכן, רצוי שניערך לכך ונהיה מעודכנים למגמות השונות. אם הקהל שלנו, לצורך הדוגמה, בתחום האוכל, תחומי העניין האפשריים שלו בתוכן יכולים בהחלט להיות: אוכל מזרחי, מתכונים, מאכלים חדשים ועוד. בעזרת מידע זה, נוכל להפיק מאמרים שונים ‘שישביעו’ את ‘תיאבון הגולשים’. מי יודע? אולי ‘נזכה’, בזכות פעולות אלו, בעוד כמה קוראים להוטים ו/או מעריצים.
בוודאי כבר יצא לכם להיתקל במאמרים כאלו ואחרים, ואמרתם לעצמכם: “וואו! הייתי רוצה תוכן כזה אצלי”, המצב הזה לא רחוק מהמציאות. למען האמת, הוא קורה לנו לעיתים תכופות. על מנת ליצור תכנים יוצאים מן הכלל, תצטרכו להקפיד על הדגשים שציינו. חוץ מזה, תהיו חייבים גם לעשות את הדברים הבאים:
קישורים: קישורים פנימיים, בין המאמרים, יסייעו רבות לגולשים להתמצא בדפים מעניינים ורלוונטיים לאותו תוכן. יתרה מכך, הקישורים הללו יתרמו, ללא ספק, לקידום האורגני שלכם.
המאמר בשיתוף אייל רחמים מייסד digitouch ובעלים של אחד מאתרי הבלוג המובילים בתחום Seolinks
איך ניגשים לפרסום לדור הZ בדרך הנכונה העולם היום שייך לצעירים, כוח הקנייה שמתעצם עם השנים! לנגד עיננו צומח כאן דור עצום של לקוחות מצוינים
קידום אורגני לאתר חדש – 7 צעדים שאתם חייבים לעשות יש לך עסק ותמיד חלמת לפתוח אתר שיעזור לך למשוך לקוחות? רוצה להקים חנות מסחר
כמה עולה לפרסם בדיגיטל שיווק דיגיטלי 360° תוכן עניינים מהם סוגי השיווק (Pull vs Push) איך מתמחרים שיווק דיגיטלי אילו שיטות פרסום קיימות + טווח
פרסום באינסטגרם – עשה ואל תעשה תוכן עניינים יעדים ומטרות מה אתם כן צריכים על הפלטפורמה קמפיין פרסום באינסטגרם עם יעד ומטרות מעל חצי מיליון
בניית חנות וירטואלית – 8 טיפים חשובים תוכן עניינים למה לבנות חנות וירטואלית אפיון חנות איזה פלטפומרה בוחרים מדיניות החזרת מוצרים חווית משתמש התאמה למובייל
ניהול מערך תקציבי השיווק בדרך הנכונה (לא רק פרסום בפייסבוק) תוכן עניינים פייסבוק כאוקיינוס כחול איך לבלוט בפייסבוק פרסום בערוצי שיווק אחרים שילוב גוגל באפיק